SZKOŁA WYŻSZA RZEMIOSŁ ARTYSTYCZNYCH I ZARZĄDZANIA WE WROCŁAWIU

ma zaszczyt zaprosić chętnych na szkolenie:
HOME STAGING,

CZYLI

ARANŻACJA, STYLIZACJA I ORGANIZACJA PREZENTACJI MIESZKAŃ I DOMÓW

Szkolenie objęte jest patronatem:

DOLNOŚLĄSKIEGO STOWARZYSZENIA POŚREDNIKÓW

I ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCIAMI WE WROCŁAWIU

 

Partnerem organizacyjnym jest:

CENTRUM MEBLOWE GIANT WROCŁAW

 

Szkolenie odbywać się będzie od 27 kwietnia 2019r. do 02 czerwca 2019r.,

w zjazdach sobotnio – niedzielnych (co dwa tygodnie), od godziny 09.00 – do godziny 16.00,

w terminach:

27.04 – 28.04; 11.0512.05, 25 – 26.05 i 02.06

Łącznie 56 godziny lekcyjne (po 45 min.),

Przewidziane są przerwy „kawowe” i lunche.

Miejsce Wrocław, Centrum Meblowe GIANT, przy ul. Brücknera nr 32-34.

Uczestnicy otrzymają Dyplom Szkoły Wyższej Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania we Wrocławiu,

o udziale w szkoleniu oraz materiały szkoleniowe.

Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 15 kwietnia 2019r.

Szkoła Wyższa Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania [dalej: Szkoła] chce zaprezentować Państwu autorski kurs specjalistyczny. Jego program dopasowany został do aktualny trendów na rynku inwestycji budowlanych w budownictwie mieszkaniowym, aktualnych trendów we wzornictwie przemysłowym i artystycznym w aranżacji powierzchni i pomieszczeń mieszkalnych, aktualnych tendencji w reklamie, promocji i pośrednictwie w obrocie nieruchomościami.  

Szkoła jako uczelnia zatrudniająca specjalistów, między innymi od: projektowania, instalacji artystycznych, aranżacji, wzornictwa artystycznego i przemysłowego, a także specjalistów prezentacji wirtualnych i wirtualnych projektów promocyjno – reklamowych, twórców aranżacji wizualizacji internetowych, folderów reklamowych i fotografii/filmu, a także znawców rynku nieruchomości, prawa i procesów budowlanych, prezentuje Państwu dedykowane zajęcia w zakresie:

Pierwszy moduł szkolenia będzie wprowadzał do przedmiotu Home staging.

  1. Czym jest staging,
  2. Psychologia sprzedaży,
  3. Marketing nieruchomości.

Będzie również przybliżał problematykę inwestowania w nieruchomości, powiązaną z problematyką kreowania marki, produktu, podmiotu:

  1. Rodzaje i sposoby inwestowania na rynku nieruchomosci,
  2. Analiza rynku nieruchomości,
  3. Analiza nieruchomości:
  • Analiza SWOT,
  • Ocena bieżącej wartości nieruchomości,
  • Zużycie: techniczne, funkcjonalne i środowiskowe.

Omówione zostaną podstawowe regulacje prawne w budownictwie i eksploatacji nieruchomości:

  1. Bezpieczeństwo użytkowania budynku,
  2. Konserwacja, remont, budowa,
  3. Samowola budowlana.

Podkreślona zostanie rola pośrednika w obrocie nieruchomościami, ale także specjalisty w biurze sprzedaży mieszkań/domów deweloperskich lub innych właścicieli i ich odpowiedzialność prawna w procesie pośredniczenia/oferowania w sprzedaży i wynajmie nieruchomościami.

Blok Home staging jako główny moduł szkolenia będzie obejmował większą część zajęć, tak przybliżających problematykę i techniki jego realizacji, jak i praktycznych instalacji na rzeczywistych przykładach. Obejmuje zagadnienia takie, jak:

  1. Uaktywnić zmysły:
  • Postrzeganie, czyli pierwsze wrażenie (dominanta, „ognisko domowe”),
  • Odbieranie, czyli barwa i optyka,
  • Odczuwanie, czyli zapachy i dźwięki oraz smak,
  1. Aranżacja i stylistyka wewnętrzna,
  • Kuchnia i jadalnia,
  • Pokój dzienny,
  • Sypialnia,
  • Łazienka, pokój kąpielowy,
  • Gabinet,
  • Taras i balkon,
  • Sala telewizyjna/multimedialna,
  • „Jaskinie” (męskie i damskie),
  • Inna piwnica,
  • Nowe poddasze,
  1. Aranżacja i stylistyka zewnętrzna.
  • Wejścia,
  • Ogrodzenie,
  • Ogród, altana i coś jeszcze,
  • Garaż.

Moduł główny, będzie uzupełniony zagadnieniami dotyczącymi tworzenia wizualnej prezentacji efektów home stagingu i promocji ofert nieruchomości w oparciu o techniki i narzędzia cyfrowe i internetowe. Zajęcia z teorii i ćwiczenia praktyczne przekażą podstawy wiedzy o tworzeniu fotografii, grafik i filmu w prezentacji architektury i wnętrz oraz wykorzystaniu internetu jako źródła informacji, narzędzi i promocji.

Osią szkolenia będzie formuła „minimum nakładów – maksimum efektów” tak, by słuchacze mogli osiągnąć profesjonalne efekty, optymalnie wykorzystując narzędzia proste, powszechnie dostępne, w tym oprogramowanie typu freewar’e, czy nieprofesjonalny sprzęt.

Znajdą się w nim informacje o internecie jako medium docelowym, pozycjonowaniu ofert i o zagrożeniach:

  • Internet jako źródło informacji i wiedzy,
  • Internet jako źródło narzędzi,
  • Internet jako medium docelowe – „Omnes viae Interreti ducunt” – media internetowe,

między innymi: jak pozycjonować swoje produkty, jak nimi zarządzać w wirtualnej rzeczywistości.

Odrębnym modułem będzie problematyka profesjonalnej prezentacji, czyli:

  • Jak zrobić zdjęcie/film,
  • Jak wykonać prezentacje 360º, wirtualny spacer, itp.,
  • Jak przedstawić produkt, czyli mów/pokazuj to, co chce usłyszeć odbiorca.

Budowanie „niby rzeczywistości”, czyli jak zrobić aranżacje, np. deweloperskie, bez aranżacji.

Istotnym częścią wszystkich modułów są zajęcia warsztatowe, umożliwiające nabycie praktycznych umiejętności w przedstawianych treściach.

UA-106407097-1
wpChatIcon