SZKOŁA WYŻSZA RZEMIOSŁ ARTYSTYCZNYCH I ZARZĄDZANIA WE WROCŁAWIU
ma zaszczyt zaprosić chętnych na szkolenie:
HOME STAGING,
CZYLI
ARANŻACJA, STYLIZACJA I ORGANIZACJA PREZENTACJI MIESZKAŃ I DOMÓW
Szkolenie objęte jest patronatem:
DOLNOŚLĄSKIEGO STOWARZYSZENIA POŚREDNIKÓW
I ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCIAMI WE WROCŁAWIU
Partnerem organizacyjnym jest:
CENTRUM MEBLOWE GIANT WROCŁAW
Szkolenie odbywać się będzie od 27 kwietnia 2019r. do 02 czerwca 2019r.,
w zjazdach sobotnio – niedzielnych (co dwa tygodnie), od godziny 09.00 – do godziny 16.00,
w terminach:
27.04 – 28.04; 11.05 – 12.05, 25 – 26.05 i 02.06
Łącznie 56 godziny lekcyjne (po 45 min.),
Przewidziane są przerwy „kawowe” i lunche.
Miejsce Wrocław, Centrum Meblowe GIANT, przy ul. Brücknera nr 32-34.
Uczestnicy otrzymają Dyplom Szkoły Wyższej Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania we Wrocławiu,
o udziale w szkoleniu oraz materiały szkoleniowe.
Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 15 kwietnia 2019r.
Szkoła Wyższa Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania [dalej: Szkoła] chce zaprezentować Państwu autorski kurs specjalistyczny. Jego program dopasowany został do aktualny trendów na rynku inwestycji budowlanych w budownictwie mieszkaniowym, aktualnych trendów we wzornictwie przemysłowym i artystycznym w aranżacji powierzchni i pomieszczeń mieszkalnych, aktualnych tendencji w reklamie, promocji i pośrednictwie w obrocie nieruchomościami.
Szkoła jako uczelnia zatrudniająca specjalistów, między innymi od: projektowania, instalacji artystycznych, aranżacji, wzornictwa artystycznego i przemysłowego, a także specjalistów prezentacji wirtualnych i wirtualnych projektów promocyjno – reklamowych, twórców aranżacji wizualizacji internetowych, folderów reklamowych i fotografii/filmu, a także znawców rynku nieruchomości, prawa i procesów budowlanych, prezentuje Państwu dedykowane zajęcia w zakresie:
Pierwszy moduł szkolenia będzie wprowadzał do przedmiotu Home staging.
- Czym jest staging,
- Psychologia sprzedaży,
- Marketing nieruchomości.
Będzie również przybliżał problematykę inwestowania w nieruchomości, powiązaną z problematyką kreowania marki, produktu, podmiotu:
- Rodzaje i sposoby inwestowania na rynku nieruchomosci,
- Analiza rynku nieruchomości,
- Analiza nieruchomości:
- Analiza SWOT,
- Ocena bieżącej wartości nieruchomości,
- Zużycie: techniczne, funkcjonalne i środowiskowe.
Omówione zostaną podstawowe regulacje prawne w budownictwie i eksploatacji nieruchomości:
- Bezpieczeństwo użytkowania budynku,
- Konserwacja, remont, budowa,
- Samowola budowlana.
Podkreślona zostanie rola pośrednika w obrocie nieruchomościami, ale także specjalisty w biurze sprzedaży mieszkań/domów deweloperskich lub innych właścicieli i ich odpowiedzialność prawna w procesie pośredniczenia/oferowania w sprzedaży i wynajmie nieruchomościami.
Blok Home staging jako główny moduł szkolenia będzie obejmował większą część zajęć, tak przybliżających problematykę i techniki jego realizacji, jak i praktycznych instalacji na rzeczywistych przykładach. Obejmuje zagadnienia takie, jak:
- Uaktywnić zmysły:
- Postrzeganie, czyli pierwsze wrażenie (dominanta, „ognisko domowe”),
- Odbieranie, czyli barwa i optyka,
- Odczuwanie, czyli zapachy i dźwięki oraz smak,
- Aranżacja i stylistyka wewnętrzna,
- Kuchnia i jadalnia,
- Pokój dzienny,
- Sypialnia,
- Łazienka, pokój kąpielowy,
- Gabinet,
- Taras i balkon,
- Sala telewizyjna/multimedialna,
- „Jaskinie” (męskie i damskie),
- Inna piwnica,
- Nowe poddasze,
- Aranżacja i stylistyka zewnętrzna.
- Wejścia,
- Ogrodzenie,
- Ogród, altana i coś jeszcze,
- Garaż.
Moduł główny, będzie uzupełniony zagadnieniami dotyczącymi tworzenia wizualnej prezentacji efektów home stagingu i promocji ofert nieruchomości w oparciu o techniki i narzędzia cyfrowe i internetowe. Zajęcia z teorii i ćwiczenia praktyczne przekażą podstawy wiedzy o tworzeniu fotografii, grafik i filmu w prezentacji architektury i wnętrz oraz wykorzystaniu internetu jako źródła informacji, narzędzi i promocji.
Osią szkolenia będzie formuła „minimum nakładów – maksimum efektów” tak, by słuchacze mogli osiągnąć profesjonalne efekty, optymalnie wykorzystując narzędzia proste, powszechnie dostępne, w tym oprogramowanie typu freewar’e, czy nieprofesjonalny sprzęt.
Znajdą się w nim informacje o internecie jako medium docelowym, pozycjonowaniu ofert i o zagrożeniach:
- Internet jako źródło informacji i wiedzy,
- Internet jako źródło narzędzi,
- Internet jako medium docelowe – „Omnes viae Interreti ducunt” – media internetowe,
między innymi: jak pozycjonować swoje produkty, jak nimi zarządzać w wirtualnej rzeczywistości.
Odrębnym modułem będzie problematyka profesjonalnej prezentacji, czyli:
- Jak zrobić zdjęcie/film,
- Jak wykonać prezentacje 360º, wirtualny spacer, itp.,
- Jak przedstawić produkt, czyli mów/pokazuj to, co chce usłyszeć odbiorca.
Budowanie „niby rzeczywistości”, czyli jak zrobić aranżacje, np. deweloperskie, bez aranżacji.
Istotnym częścią wszystkich modułów są zajęcia warsztatowe, umożliwiające nabycie praktycznych umiejętności w przedstawianych treściach.
Sylwetki prowadzących:
Pani mgr inż. arch. Magdalena Wąsowicz
Nauczyciel akademicki na Kierunku Architektura Wnętrz PWST w Wałbrzychu oraz trener oprogramowania w T.E. Prestige, praktyki dydaktyczne odbywała na Politechnice Wrocławskiej. Certyfikowany trener oprogramowania BIM, prowadząca kursy z zakresu wsparcia procesu projektowania oprogramowaniem dedykowanym dla architektów oraz architektów wnętrz oraz tworzenia wizualizacji. W 2018 roku ukończyła studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektowaniem z użyciem najnowocześniejszych narzędzi cyfrowych w technologii BIM. Posiada doświadczenie praktyczne z zakresu projektowania architektury mieszkaniowej jednorodzinnej oraz wielorodzinnej we wrocławskich biurach architektonicznych. Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej. Zajmuje się malarstwem, organizuje warsztaty malarskie dla osób niepełnosprawnych w ramach wolontariatu.
Pani dr Katarzyna Gęborys
Dydaktyk i pracownik naukowy wrocławskich uczelni artystycznych, zawodowo zajmujący się projektowaniem i stylizacją, laureatka wielu wyróżnień i nagród za wykonywane instalacje. Prowadzącą działania związane m.in. z projektowaniem i promocją sztuki. Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu – uzyskany tytuł doktora w dyscyplinie sztuk projektowych w 2016 r. oraz absolwentka Wzornictwa, o specjalności Projektowanie Szkła, uzyskany tytuł doktora nauk plastycznych, podkreśla wysokie kompetencje prowadzącego.
Pan mgr Jan Lech Zioberski Kanclerz Szkoły
Dydaktyk i pracownik naukowy Szkoły, zawodowo zajmujący się obsługą techniczną budów w zakresie kierowania nimi (doświadczony kierownik wielu budów deweloperskich we Wrocławiu i w kraju), a także w zakresie nadzoru inwestorskiego, posiadający uprawnienia budowlane – do kierowania robotami bud. nr165/83/WBPP, do projektowania nr 828/94/UW, konserwatorskie nr26/95, mykologiczne nr 73/58/82.
Absolwent Politechniki Wrocławskiej, Wydz. Budownictwa Lądowego, uzyskany tytuł inżyniera Budownictwa i magistra inż. budownictwa, podkreśla wysokie kompetencje prowadzącego.
Pan mgr Wojciech Ziółkowski
Wojciech Ziółkowski – absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, mgr archeologii, dyplom na Wydziale Filozoficzno-Historycznym 1992 r., wieloletni muzealnik, specjalista w dziedzinie ochrony dziedzictwa kulturowego przed przestępczością. Od kilkunastu lat czynnie związany z branżą reklamową, właściciel studia reklamy (twórca grafiki reklamowej, wydawca, webdeweloper).
Pan dr Marek Foriasz
Dydaktyk i pracownik naukowy wrocławskich uczelni, zawodowo zajmujący się problematyką gospodarowania nieruchomościami, inwestowania na rynku nieruchomości, doradztwa w zakresie inwestowania na rynku nieruchomości, oceny zagrożeń i ryzyk związanych z inwestycjami na rynku nieruchomości. Prowadzący własną działalność w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, zarządzania nieruchomościami i doradztwa na rynku nieruchomości.
Tytuł doktora nauk społecznych uzyskał na Uniwersytecie Wrocławskim.
Uczestnicy otrzymają Dyplom Szkoły Wyższej Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania we Wrocławiu, o udziale w szkoleniu oraz materiały szkoleniowe.
Przewidziane są stylizowane przerwy kawowe i lunche, „wariacje na „Dni otwarte”.
Uczestników zapraszamy na szkolenie z własnym komputerem.
Uczestnicy będą konstruować wirtualne projekty reklamowe, foldery i „fotografować i/lub filmować” aranżacje.
Opłatę za szkolenie w kwocie 1600,00 zł od osoby, wnoszą wraz ze zgłoszeniem uczestnicy lub kierujące ich jednostki, na konto Szkoły, nr:
BPS II O/WROCŁAW: 48 1930 1190 2013 1336 5297 0001.
Warunki rezygnacji: rezygnacja tylko w formie pisemnej:
rezygnacja do 15 kwietnia 2019 r. – bezpłatnie
rezygnacja do 19 kwietnia 2019 r. – zostanie pobrana opłata w wysokości 50%
rezygnacja po 19 kwietnia 2019 r. – powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.
Brak pisemnej rezygnacji i nie wzięcie udziału w szkoleniu, powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.
Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją.