SZKOŁA WYŻSZA RZEMIOSŁ ARTYSTYCZNYCH I ZARZĄDZANIA WE WROCŁAWIU

ma zaszczyt zaprosić chętnych na szkolenie:
HOME STAGING,

CZYLI

ARANŻACJA, STYLIZACJA I ORGANIZACJA PREZENTACJI MIESZKAŃ I DOMÓW

Szkolenie objęte jest patronatem:

DOLNOŚLĄSKIEGO STOWARZYSZENIA POŚREDNIKÓW

I ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCIAMI WE WROCŁAWIU

 

Partnerem organizacyjnym jest:

CENTRUM MEBLOWE GIANT WROCŁAW

 

Szkolenie odbywać się będzie od 27 kwietnia 2019r. do 02 czerwca 2019r.,

w zjazdach sobotnio – niedzielnych (co dwa tygodnie), od godziny 09.00 – do godziny 16.00,

w terminach:

27.04 – 28.04; 11.0512.05, 25 – 26.05 i 02.06

 

Łącznie 56 godziny lekcyjne (po 45 min.),

Przewidziane są przerwy „kawowe” i lunche.

Miejsce Wrocław, Centrum Meblowe GIANT, przy ul. Brücknera nr 32-34.

Uczestnicy otrzymają Dyplom Szkoły Wyższej Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania we Wrocławiu,

o udziale w szkoleniu oraz materiały szkoleniowe.

Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 15 kwietnia 2019r.

Szkoła Wyższa Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania [dalej: Szkoła] chce zaprezentować Państwu autorski kurs specjalistyczny. Jego program dopasowany został do aktualny trendów na rynku inwestycji budowlanych w budownictwie mieszkaniowym, aktualnych trendów we wzornictwie przemysłowym i artystycznym w aranżacji powierzchni i pomieszczeń mieszkalnych, aktualnych tendencji w reklamie, promocji i pośrednictwie w obrocie nieruchomościami.  

Szkoła jako uczelnia zatrudniająca specjalistów, między innymi od: projektowania, instalacji artystycznych, aranżacji, wzornictwa artystycznego i przemysłowego, a także specjalistów prezentacji wirtualnych i wirtualnych projektów promocyjno – reklamowych, twórców aranżacji wizualizacji internetowych, folderów reklamowych i fotografii/filmu, a także znawców rynku nieruchomości, prawa i procesów budowlanych, prezentuje Państwu dedykowane zajęcia w zakresie:

Pierwszy moduł szkolenia będzie wprowadzał do przedmiotu Home staging.

  1. Czym jest staging,
  2. Psychologia sprzedaży,
  3. Marketing nieruchomości.

Będzie również przybliżał problematykę inwestowania w nieruchomości, powiązaną z problematyką kreowania marki, produktu, podmiotu:

  1. Rodzaje i sposoby inwestowania na rynku nieruchomosci,
  2. Analiza rynku nieruchomości,
  3. Analiza nieruchomości:
  • Analiza SWOT,
  • Ocena bieżącej wartości nieruchomości,
  • Zużycie: techniczne, funkcjonalne i środowiskowe.

Omówione zostaną podstawowe regulacje prawne w budownictwie i eksploatacji nieruchomości:

  1. Bezpieczeństwo użytkowania budynku,
  2. Konserwacja, remont, budowa,
  3. Samowola budowlana.

Podkreślona zostanie rola pośrednika w obrocie nieruchomościami, ale także specjalisty w biurze sprzedaży mieszkań/domów deweloperskich lub innych właścicieli i ich odpowiedzialność prawna w procesie pośredniczenia/oferowania w sprzedaży i wynajmie nieruchomościami.

Blok Home staging jako główny moduł szkolenia będzie obejmował większą część zajęć, tak przybliżających problematykę i techniki jego realizacji, jak i praktycznych instalacji na rzeczywistych przykładach. Obejmuje zagadnienia takie, jak:

  1. Uaktywnić zmysły:
  • Postrzeganie, czyli pierwsze wrażenie (dominanta, „ognisko domowe”),
  • Odbieranie, czyli barwa i optyka,
  • Odczuwanie, czyli zapachy i dźwięki oraz smak,
  1. Aranżacja i stylistyka wewnętrzna,
  • Kuchnia i jadalnia,
  • Pokój dzienny,
  • Sypialnia,
  • Łazienka, pokój kąpielowy,
  • Gabinet,
  • Taras i balkon,
  • Sala telewizyjna/multimedialna,
  • „Jaskinie” (męskie i damskie),
  • Inna piwnica,
  • Nowe poddasze,
  1. Aranżacja i stylistyka zewnętrzna.
  • Wejścia,
  • Ogrodzenie,
  • Ogród, altana i coś jeszcze,
  • Garaż.

Moduł główny, będzie uzupełniony zagadnieniami dotyczącymi tworzenia wizualnej prezentacji efektów home stagingu i promocji ofert nieruchomości w oparciu o techniki i narzędzia cyfrowe i internetowe. Zajęcia z teorii i ćwiczenia praktyczne przekażą podstawy wiedzy o tworzeniu fotografii, grafik i filmu w prezentacji architektury i wnętrz oraz wykorzystaniu internetu jako źródła informacji, narzędzi i promocji.

Osią szkolenia będzie formuła „minimum nakładów – maksimum efektów” tak, by słuchacze mogli osiągnąć profesjonalne efekty, optymalnie wykorzystując narzędzia proste, powszechnie dostępne, w tym oprogramowanie typu freewar’e, czy nieprofesjonalny sprzęt.

Znajdą się w nim informacje o internecie jako medium docelowym, pozycjonowaniu ofert i o zagrożeniach:

  • Internet jako źródło informacji i wiedzy,
  • Internet jako źródło narzędzi,
  • Internet jako medium docelowe – „Omnes viae Interreti ducunt” – media internetowe,

między innymi: jak pozycjonować swoje produkty, jak nimi zarządzać w wirtualnej rzeczywistości.

Odrębnym modułem będzie problematyka profesjonalnej prezentacji, czyli:

  • Jak zrobić zdjęcie/film,
  • Jak wykonać prezentacje 360º, wirtualny spacer, itp.,
  • Jak przedstawić produkt, czyli mów/pokazuj to, co chce usłyszeć odbiorca.

Budowanie „niby rzeczywistości”, czyli jak zrobić aranżacje, np. deweloperskie, bez aranżacji.

Istotnym częścią wszystkich modułów są zajęcia warsztatowe, umożliwiające nabycie praktycznych umiejętności w przedstawianych treściach.

Sylwetki prowadzących:

 

Pani mgr inż. arch. Magdalena Wąsowicz

Nauczyciel akademicki na Kierunku Architektura Wnętrz PWST w Wałbrzychu oraz trener oprogramowania w T.E. Prestige, praktyki dydaktyczne odbywała na Politechnice Wrocławskiej. Certyfikowany trener oprogramowania BIM, prowadząca kursy z zakresu wsparcia procesu projektowania oprogramowaniem dedykowanym dla architektów oraz architektów wnętrz oraz tworzenia wizualizacji. W 2018 roku ukończyła studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektowaniem z użyciem najnowocześniejszych narzędzi cyfrowych w technologii BIM. Posiada doświadczenie praktyczne z zakresu projektowania architektury mieszkaniowej jednorodzinnej oraz wielorodzinnej we wrocławskich biurach architektonicznych. Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej. Zajmuje się malarstwem, organizuje warsztaty malarskie dla osób niepełnosprawnych w ramach wolontariatu.

Pani dr Katarzyna Gęborys

Dydaktyk i pracownik naukowy wrocławskich uczelni artystycznych, zawodowo zajmujący się projektowaniem i stylizacją, laureatka wielu wyróżnień i nagród za wykonywane instalacje. Prowadzącą działania związane m.in. z projektowaniem i promocją sztuki. Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu – uzyskany tytuł doktora w dyscyplinie sztuk projektowych w 2016 r.  oraz absolwentka Wzornictwa, o specjalności Projektowanie Szkła, uzyskany tytuł doktora nauk plastycznych, podkreśla wysokie kompetencje prowadzącego.

Pan mgr Jan Lech Zioberski Kanclerz Szkoły

Dydaktyk i pracownik naukowy Szkoły, zawodowo zajmujący się obsługą techniczną budów w zakresie kierowania nimi (doświadczony kierownik wielu budów deweloperskich we Wrocławiu i w kraju), a także w zakresie nadzoru inwestorskiego, posiadający uprawnienia budowlane – do kierowania robotami bud. nr165/83/WBPP, do projektowania nr 828/94/UW, konserwatorskie nr26/95, mykologiczne nr 73/58/82.

Absolwent Politechniki Wrocławskiej, Wydz. Budownictwa Lądowego, uzyskany tytuł inżyniera Budownictwa i magistra inż. budownictwa, podkreśla wysokie kompetencje prowadzącego.

Pan mgr Wojciech Ziółkowski

Wojciech Ziółkowski – absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, mgr archeologii, dyplom na Wydziale Filozoficzno-Historycznym 1992 r., wieloletni muzealnik, specjalista w dziedzinie ochrony dziedzictwa kulturowego przed przestępczością. Od kilkunastu lat czynnie związany z branżą reklamową, właściciel studia reklamy (twórca grafiki reklamowej, wydawca, webdeweloper).

Pan dr Marek Foriasz

Dydaktyk i pracownik naukowy wrocławskich uczelni, zawodowo zajmujący się problematyką gospodarowania nieruchomościami, inwestowania na rynku nieruchomości, doradztwa w zakresie inwestowania na rynku nieruchomości, oceny zagrożeń i ryzyk związanych z inwestycjami na rynku nieruchomości. Prowadzący własną działalność w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, zarządzania nieruchomościami i doradztwa na rynku nieruchomości.

Tytuł doktora nauk społecznych uzyskał na Uniwersytecie Wrocławskim.

 

Uczestnicy otrzymają Dyplom Szkoły Wyższej Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania we Wrocławiu, o udziale w szkoleniu oraz materiały szkoleniowe.

Przewidziane są stylizowane przerwy kawowe i lunche, „wariacje na „Dni otwarte”.

Uczestników zapraszamy na szkolenie z własnym komputerem.

Uczestnicy będą konstruować wirtualne projekty reklamowe, foldery i „fotografować i/lub filmować” aranżacje.

Opłatę za szkolenie w kwocie 1600,00 zł od osoby, wnoszą wraz ze zgłoszeniem uczestnicy lub kierujące ich jednostki, na konto Szkoły, nr:

BPS II O/WROCŁAW: 48 1930 1190 2013 1336 5297 0001.

 

 
Warunki rezygnacji: rezygnacja tylko w formie pisemnej:
rezygnacja do 15 kwietnia 2019 r. – bezpłatnie
rezygnacja do 19 kwietnia 2019 r. – zostanie pobrana opłata w wysokości 50%
rezygnacja po 19 kwietnia 2019 r. – powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.
Brak pisemnej rezygnacji i nie wzięcie udziału w szkoleniu, powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.
Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją.