SZKOŁA WYŻSZA RZEMIOSŁ ARTYSTYCZNYCH I ZARZĄDZANIA WE WROCŁAWIU
ma zaszczyt zaprosić chętnych na szkolenie:
HOME STAGING,
CZYLI
ARANŻACJA, STYLIZACJA I ORGANIZACJA PREZENTACJI MIESZKAŃ I DOMÓW
Szkolenie objęte jest patronatem:
DOLNOŚLĄSKIEGO STOWARZYSZENIA POŚREDNIKÓW
I ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCIAMI WE WROCŁAWIU
Partnerem organizacyjnym jest:
CENTRUM MEBLOWE GIANT WROCŁAW
Szkolenie odbywać się będzie od 27 kwietnia 2019r. do 02 czerwca 2019r.,
w zjazdach sobotnio – niedzielnych (co dwa tygodnie), od godziny 09.00 – do godziny 16.00,
w terminach:
27.04 – 28.04; 11.05 – 12.05, 25 – 26.05 i 02.06
Łącznie 56 godziny lekcyjne (po 45 min.),
Przewidziane są przerwy „kawowe” i lunche.
Miejsce Wrocław, Centrum Meblowe GIANT, przy ul. Brücknera nr 32-34.
Uczestnicy otrzymają Dyplom Szkoły Wyższej Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania we Wrocławiu,
o udziale w szkoleniu oraz materiały szkoleniowe.
Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 15 kwietnia 2019r.
Szkoła Wyższa Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania [dalej: Szkoła] chce zaprezentować Państwu autorski kurs specjalistyczny. Jego program dopasowany został do aktualny trendów na rynku inwestycji budowlanych w budownictwie mieszkaniowym, aktualnych trendów we wzornictwie przemysłowym i artystycznym w aranżacji powierzchni i pomieszczeń mieszkalnych, aktualnych tendencji w reklamie, promocji i pośrednictwie w obrocie nieruchomościami.
Szkoła jako uczelnia zatrudniająca specjalistów, między innymi od: projektowania, instalacji artystycznych, aranżacji, wzornictwa artystycznego i przemysłowego, a także specjalistów prezentacji wirtualnych i wirtualnych projektów promocyjno – reklamowych, twórców aranżacji wizualizacji internetowych, folderów reklamowych i fotografii/filmu, a także znawców rynku nieruchomości, prawa i procesów budowlanych, prezentuje Państwu dedykowane zajęcia w zakresie:
Pierwszy moduł szkolenia będzie wprowadzał do przedmiotu Home staging.
- Czym jest staging,
- Psychologia sprzedaży,
- Marketing nieruchomości.
Będzie również przybliżał problematykę inwestowania w nieruchomości, powiązaną z problematyką kreowania marki, produktu, podmiotu:
- Rodzaje i sposoby inwestowania na rynku nieruchomosci,
- Analiza rynku nieruchomości,
- Analiza nieruchomości:
- Analiza SWOT,
- Ocena bieżącej wartości nieruchomości,
- Zużycie: techniczne, funkcjonalne i środowiskowe.
Omówione zostaną podstawowe regulacje prawne w budownictwie i eksploatacji nieruchomości:
- Bezpieczeństwo użytkowania budynku,
- Konserwacja, remont, budowa,
- Samowola budowlana.
Podkreślona zostanie rola pośrednika w obrocie nieruchomościami, ale także specjalisty w biurze sprzedaży mieszkań/domów deweloperskich lub innych właścicieli i ich odpowiedzialność prawna w procesie pośredniczenia/oferowania w sprzedaży i wynajmie nieruchomościami.
Blok Home staging jako główny moduł szkolenia będzie obejmował większą część zajęć, tak przybliżających problematykę i techniki jego realizacji, jak i praktycznych instalacji na rzeczywistych przykładach. Obejmuje zagadnienia takie, jak:
- Uaktywnić zmysły:
- Postrzeganie, czyli pierwsze wrażenie (dominanta, „ognisko domowe”),
- Odbieranie, czyli barwa i optyka,
- Odczuwanie, czyli zapachy i dźwięki oraz smak,
- Aranżacja i stylistyka wewnętrzna,
- Kuchnia i jadalnia,
- Pokój dzienny,
- Sypialnia,
- Łazienka, pokój kąpielowy,
- Gabinet,
- Taras i balkon,
- Sala telewizyjna/multimedialna,
- „Jaskinie” (męskie i damskie),
- Inna piwnica,
- Nowe poddasze,
- Aranżacja i stylistyka zewnętrzna.
- Wejścia,
- Ogrodzenie,
- Ogród, altana i coś jeszcze,
- Garaż.
Moduł główny, będzie uzupełniony zagadnieniami dotyczącymi tworzenia wizualnej prezentacji efektów home stagingu i promocji ofert nieruchomości w oparciu o techniki i narzędzia cyfrowe i internetowe. Zajęcia z teorii i ćwiczenia praktyczne przekażą podstawy wiedzy o tworzeniu fotografii, grafik i filmu w prezentacji architektury i wnętrz oraz wykorzystaniu internetu jako źródła informacji, narzędzi i promocji.
Osią szkolenia będzie formuła „minimum nakładów – maksimum efektów” tak, by słuchacze mogli osiągnąć profesjonalne efekty, optymalnie wykorzystując narzędzia proste, powszechnie dostępne, w tym oprogramowanie typu freewar’e, czy nieprofesjonalny sprzęt.
Znajdą się w nim informacje o internecie jako medium docelowym, pozycjonowaniu ofert i o zagrożeniach:
- Internet jako źródło informacji i wiedzy,
- Internet jako źródło narzędzi,
- Internet jako medium docelowe – „Omnes viae Interreti ducunt” – media internetowe,
między innymi: jak pozycjonować swoje produkty, jak nimi zarządzać w wirtualnej rzeczywistości.
Odrębnym modułem będzie problematyka profesjonalnej prezentacji, czyli:
- Jak zrobić zdjęcie/film,
- Jak wykonać prezentacje 360º, wirtualny spacer, itp.,
- Jak przedstawić produkt, czyli mów/pokazuj to, co chce usłyszeć odbiorca.
Budowanie „niby rzeczywistości”, czyli jak zrobić aranżacje, np. deweloperskie, bez aranżacji.
Istotnym częścią wszystkich modułów są zajęcia warsztatowe, umożliwiające nabycie praktycznych umiejętności w przedstawianych treściach.